logo zwembad nieuw.png

Info zwemlessen

Ook in het nieuwe zwemseizoen bieden wij weer zwemlessen aan op alle niveaus. Onze lessen worden verzorgd door professionele zweminstructeurs en kosten €50,- per maand, per kind.

U kunt uw kind inschrijven zodra hij/zij vijf jaar oud is geworden vóór 1 december 2023.

De zwemlessen duren een half uur en worden dagelijks gegeven van maandag tot en met vrijdag, tussen 17:00 en 19:00 uur. Op dinsdag en donderdag vinden de lessen plaats in het ondiepe bad voor de beginners, en op de andere dagen worden de meer gevorderde leerlingen in het diepe bad (banen 1 en 2) onderwezen.

U kunt uw kind inschrijven door het onderstaande formulier in te vullen. Twee weken voor aanvang van de zwemlessen nemen wij contact met u op. Dit seizoen bieden we ook lessen aan om zwemvaardigheidsdiploma 1, 2 en/of 3 te behalen. U kunt zich inschrijven via het onderstaande formulier of door een e-mail te sturen naar zwemles@zwembadtenboer.nl.

De Nationale Raad Zwemveiligheid streeft samen met de branche naar een zwemklimaat zonder ongewenste intimiteiten en hecht veel belang aan het voorkomen en bestrijden van ongewenst gedrag, waaronder seksuele intimidatie. Voor meer informatie kunt u terecht bij het Centrum Veilige Sport Nederland.

noc_nsf_cvsn_logo_rgb.png
Opgave zwemlessen
Diploma
pngegg%20(1)_edited.png

Bedankt voor de aanmelding!

Prijzen Zwemles

Losse

Leer zwemmen en haal je diploma. Jong en oud zijn welkom!

€ 8,00

Maandkaart

Een maand lang zwemles

€ 55,00

Zwemmen

Diploma

Zwem af voor je a en/of b diploma.

€ 15,00

*Typefouten onder voorbehoud. Alle prijzen zijn incl. 9% btw en retour is niet mogelijk.

Zwemvereniging Ten Boer

De zwemvereniging Ten Boer traint in het zomerseizoen in zwembad de Blinkerd. Het is een gezellige club waarbij sportiviteit en plezier samengaan. En wanneer je zwemtechniek verbetert, wordt het zwemmen nog leuker! We bieden zwemtrainingen aan voor jong en oud. In de zomer bij de Blinkerd op dinsdagavond en zaterdagochtend.