—Pngtree—download wooden sign with chain
logozwembaddoorzichtig.png
  • Foto van schrijverWebmaster

Zwem4Daagse 2022

Zwemvereniging Ten Boer organiseert ook dit jaar de Nationale Zwem4daagse voor jong en oud en voor iedereen die van zwemmen houdt!

Dit jaar wordt de Zwem4daagse gehouden van:

dinsdag 28 juni t/m vrijdag 1 juli

Iedereen die in het bezit is van zwemdiploma A kan meedoen. Tijdens de Zwem4daagse zwem je elke dag een bepaalde afstand. Kinderen jonger dan tien jaar kunnen kiezen om 250 meter te zwemmen (10 baantjes). Overige deelnemers zwemmen 500 meter, 750 of 1000 meter. Aan het eind van zwem4daagse krijg je een mooie medaille!

Zwemmen kan tussen 19.00 en 20.30 uur. Je mag dus ook later starten dan 19.00 uur, maar om 20.30 uur gaat het bad dicht. Inschrijven gaat via de website van de Zwem4daagse; zie de link onder dit bericht. Als je klikt op de button ‘ik doe mee’, kies je vervolgens voor Ten Boer om je digitaal in te schrijven en te betalen. Dat kan nu al en t/m uiterlijk maandag 27 juni. De kosten zijn 8 euro. Contact betalen kan dus niet meer.

Vrijdag 1 juli maken we er een gezellige slotavond van. Er is muziek, er wordt gedraaid aan het rad van fortuin, waarmee je leuke prijsjes kan winnen en bij mooi weer staat er een springkussen. Natuurlijk kan je alle avonden iets lekkers kopen bij het kraampje.

We zien je graag bij de Zwem4daagse!

M.v.g.

De organisatie van de Zwem4daagse,