—Pngtree—download wooden sign with chain
logozwembaddoorzichtig.png
  • Foto van schrijverWebmaster

Zwem4daagse 2023

De Zwemvereniging Ten Boer (ZVTB) organiseert dit jaar opnieuw de Nationale Zwem4daagse in zwembad de Blinkerd in Ten Boer. Het evenement vindt plaats van dinsdag 27 juni tot en met vrijdag 30 juni 2023.

Als je in het bezit bent van zwemdiploma A, kun je meedoen en dagelijks 250, 500, 750 of zelfs 1000 meter zwemmen. De zwemtijden zijn van 19:00 uur tot 20:30 uur. Tijdens de zwemvierdaagse zijn er diverse activiteiten rond het zwembad, zoals het rad van avontuur, een springkussen, muziek en meer….

Inschrijven is alleen mogelijk via de website van de zwem4daagse: www.zwem4daagse.nl. Klik op de knop "Ik doe mee", selecteer Ten Boer en vul de benodigde gegevens in. De kosten bedragen €8 en op vrijdag 30 juni ontvang je een medaille. Voor meer informatie kun je terecht op de website van de zwemvereniging Ten Boer: www.zwemverenigingtenboer.nl. Op deze website is ook een impressie te vinden van de Zwem4daagse van vorig jaar. Doe gezellig mee!

85 weergaven

Recente blogposts