logozwembaddoorzichtig.png
  • Foto van schrijverWebmaster

Update opening

We zijn gestart met de voorverkoop van de abonnementen en hadden gehoopt dat we vanaf de opening op 1 mei weer richting het normale wijze gebruik van het zwembad konden gaan.

Helaas bleek op de persconferentie van afgelopen dinsdag 20 april dat er nog geen versoepelingen werden doorgevoerd voor zwembaden en dus moeten we weer net als vorig jaar beginnen met baantjes zwemmen, welke vooraf gereserveerd moeten worden.

Laten we hopen dat de volgende persconferentie meer ruimte geeft zodat we meer gebruiksmogelijkheden hebben.

Vooralsnog moeten we het doen met de bestaande beperkingen en dat betekend dat vanaf de opening op 1 mei de volgende regels gelden:

· Er is alleen maar de mogelijkheid om baantjes te zwemmen

· Dit kan in blokken van 1 uur, dus van 07.00 tot 08.00 uur, van 08.00 tot 09.00 uur enz.

· Om te kunnen zwemmen moet men vooraf reserveren. Dit kan via de website (www.zwembadtenboer.nl) of telefonisch tijdens openingstijden 050 302 1747

Regels in het zwembad:

o Kom binnen via de linker ingang van de fietsenstalling en hou rechts aan

o Desinfecteer uw handen bij de ingang

o In het gebouw is het dragen van een mondkapje verplicht. Zodra u buiten bent hoeft dat niet

o Volg de aangegeven route naar het bad

o Houd buiten 1½ meter afstand tot anderen (personen uit één huishouden hoeven onderling geen 1½ meter afstaand te houden)

o Zorg dat u de zwemkleding thuis al aan heeft onder uw kleding zodat u zich bij het bad op de aangegeven plek kunt omkleden.

o Plaats uw kleding etc. onder de stoel en wacht totdat u van het personeel een teken krijgt dat u kunt zwemmen en in welke baan u kunt zwemmen.

o Na afloop kan er binnen geen gebruik van de douches gemaakt worden. Alleen de koude douche bij het voetenbadje kan gebruikt worden

o De toiletten in het hoofdgebouw zijn gesloten. Alleen het toilet bij de omkleedruimte buiten is geopend.

o U kunt zich na afloop omkleden in de badhokjes

Dringend verzoek om deze regels in acht te nemen en de aanwijzingen van het personeel en de vrijwilligers op te volgen. Alleen dan kunnen wij het bad op een verantwoorde wijze gebruiken.

Kijk regelmatig op onze site. Deze regels kunnen veranderen.

278 weergaven

DSC_0131 (1).JPG