logozwembaddoorzichtig.png
  • Foto van schrijverWebmaster

Wijziging regels 2020

Langer en leuker zwemmen voor de jeugd (t/m 12), pasjes voor schone kleedhokjes en een e-mailadres voor online reserveringen.

We zijn nu aan het eind gekomen van de tweede week sinds de opening van Zwembad De Blinkerd. In deze weken zijn er een aantal dingen opgevallen waar we u even over willen informeren. Daarnaast hebben we een evaluatie gehouden en op basis van deze evaluatie zijn een aantal beslissingen genomen over de recreatieve zwemuren (t/m 12 jaar).

Recreatie zwemmen jeugd

De jeugd kon tot nu toe voor drie euro een blok van een een uur reserveren.

Deze blokken zijn nu samengevoegd, waardoor je direct voor drie uur reserveert.

Deze tijd is wel inclusief komen en een kwartier van tevoren het zwembad verlaten.

De prijs van de blokken blijft drie euro. Bovendien gaat de glijbaan aan en mag er gebruik worden gemaakt van het kleine grasveldje met de speeltuin.

kleedhokjes

Aan de deur van de schone kleedkamers hangt een kaartje. Wanneer u zich wil omkleden, moet u het kaartje van uw hokje op het bankje neerleggen.

Onze vrijwilligers maken deze kleedkamers schoon en hangen de kaartjes terug.

Online reserveren

Als u wilt komen zwemmen, dan moet u vooraf reserveren. Dit kunt u doen op onze website: www.zwembadtenboer.nl. Als u een boeking af wilt zeggen, of als er iets fout is gegaan tijdens het reserveren, dan kunt u contact opnemen door ons te bellen. Ook kunt u een mailtje sturen naar reserveringen@zwembadtenboer.nl.

320 weergaven

DSC_0131 (1).JPG